ZMIANY W ŚWIADCZENIU USŁUG W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ COVID-19

Aktualizacja z dnia 11 Maja

DOSTAWA

Wciąż nadajemy paczki, a zdecydowana większość z nich dociera na czas. W niektórych przypadkach mogą wystąpić niewielkie opóźnienia. Opcja wysyłki ekspresowej jest nadal niedostępna.

ZWROTY

Już wkrótce dział zwrotów zostanie ponownie otwarty, serdecznie dziękujemy wszystkim naszym klientom za okazanie wyrozumiałości. Jeśli chcesz odesłać zamówiony produkt, będziesz potrzebować numeru oraz adresu zwrotu. Wszelkie informacje w tym zakresie uzyskasz, kontaktując się z działem zwrotów lub zespołem ds. obsługi klienta.

Aktualizacja z dnia 30 Marca

DOSTAWA

Nadal wysyłamy paczki w ramach usługi darmowej dostawy. Większość przesyłek dociera na czas, niemniej jednak mogą zdarzyć się niewielkie opóźnienia. Opcja dostawy ekspresowej nie jest obecnie dostępna, w grę wchodzi wyłącznie darmowa dostawa.

ZWROTY

Ze względu na bezpieczeństwo naszych pracowników od 30 Marca 2020 dział obsługi zwrotów zostaje zamknięty do odwołania. Jako odpowiedzialny pracodawca nie możemy pozwolić na obsługę towarów odsyłanych z wielu gospodarstw domowych, mieszczących się w różnych lokalizacjach. Jeśli chcesz zwrócić towar w ramach 14-dniowej gwarancji, prosimy o przesłanie nam wiadomości e-mail w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, który pragniesz zwrócić. Otrzymasz od nas wiadomość zwrotną, potwierdzającą twoje zgłoszenie, a dział obsługi zwrotów skontaktuje się z tobą, jak tylko wznowi swoją działalność.

Bezpieczna płatność

Bezpieczna płatność

Bezpieczna transakcja

Bezpieczna transakcja

Darmowa i szybka dostawa

Bezpieczna płatność